John Newman 一直以來都是小編超級喜歡的歌手,當然Clavin Harris的歌曲一直以來都是許多人會聽的歌,不過Calvin Harris - Blame 這次找John Newman 來合作這首Blame。是我覺得再適合不過的,John Newman 嗓音簡直天生是要來唱這首歌的,儘管歌詞.....儘管...聽起來是像在向某位女歌手道歉,但還是喜歡Calvin Harris 的編曲。實在是太迷人了呀....

 


 

 

 
Can't be sleeping  / 不能入睡
Keep on waking  / 持續醒整
Without the woman next to me  / 那女人不再我身邊(暗指我女人)
Guilt is burning  /  罪惡感在燃燒
Inside I'm hurting / 我內心正在受創
This ain't a feeling I can keep / 這不是我所能承受的

So blame it on the night / 所以...責怪那晚吧
Don't blame it on me / 但別責怪我
Don't blame it on me / 別責怪我
Blame it on the night / 今晚 就責怪吧!
Don't blame it on me / 別責怪我
Don't blame it on me / 別再責怪我了

Blame it on the night / 今晚 就責怪吧!
Don't blame it on me / 別責怪我
Don't blame it on me / 別再責怪我了
So blame it on the night / 所以...責怪那晚吧
Don't blame it on me / 但別責怪我
Don't blame it on me / 別責怪我
Don't blame it on me /  別責怪我

Can't you see it? / 難道你看不見嗎?
I was manipulated / 我正被操縱著
I had to let her through the door / 我必須讓他穿越那到門
I had no choice in this / 我根本沒有選擇
I was a friend she missed / 我有一個女生朋友迷失了
She needed me to talk / 她需要我去和她談談

So blame it on the night / 所以...責怪那晚吧
Don't blame it on me / 但別責怪我
Don't blame it on me / 別責怪我
Blame it on the night / 今晚 就責怪吧!
Don't blame it on me / 別責怪我
Don't blame it on me / 別再責怪我了

Blame it on the night / 今晚 就責怪吧!
Don't blame it on me / 別責怪我
Don't blame it on me / 別再責怪我了
So blame it on the night / 所以...責怪那晚吧
Don't blame it on me / 但別責怪我
Don't blame it on me / 別責怪我
Don't blame it on me /  別責怪我

Oh, I'm so sorry, so sorry, baby / 哦... 我真的感到很抱歉...
Yeah (I'll be better this time, I will be better this time)
I got defense / 我會抵抗的
(I'll be better this time, I will be better this time)
Oh, I promise (I'll be better this time, I will be better this time)

Don't blame it on me / 別責怪我
Don't blame it on me / 就別再責怪我了
arrow
arrow
    全站熱搜

    Hugo Liu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()